zondag, augustus 17, 2008

Olympische spelen

Zucht,

wat mis ik Europa toch als het gaat over coverage van de Olympische spelen. Een je hebt hier alleen maar de keuze uit NBC en dan nog eens NBC (+ een paar andere kanalen maar die zijn ook tijdelijk NBC en de variatie is echt miniem). In Belgie of Luxemburg had ik altijd de keuze uit verschillende kanalen van verschillende landen die 24/24 7/7 met af en toe wat nieuws ertussen de Olympische spelen brachten. Hier is dat dus niet 24/24 7/7.

Dan is alles hier in Californie ook nog eens met 3 uur vertraging op de televisie. Het neemt de hele spanning weg uit de wedstrijden, want ondertussen ken ik natuurlijk de resultaten al via het net. De oostkust daar en tegen kan wel 'live' kijken. Het meest hatelijk vind k dat ze op de televisie dus constant zetten dat het live is, dat is gewoon 'bullshit'.

Nu k zou dus ook via de NBC website kunnen volgen, moesten ze niet beslist hebben met software te werken die alleen maar voor Windows programmas beschikbaar is (en aangepast voor Mac, moet wel hier in de US).

En dan nog, naast de top sporten op de Olympische spelen (turnen, zwemmen en atletiek), kijk vooral graag naar sporten die ik anders nooit kan zien. Dus eerlijk gezegd interesseert basketball, voetbal, baseball, softball, etc ... mij eigenlijk niet echt veel.

Ik had en vermoeden dat het gene vette ging zijn en spijtig genoeg heb ik gelijk gekregen. Nog 1 week te gaan.

1 opmerking:

marijke zei

Jammer voor jou dat je gisteren het geroep om de gouden medaille van Tia Hellebaut gemist hebt. De reporters gingen helemaal uit hun dak!