dinsdag, mei 13, 2008

Computer trouble

Sorry dat er niet eerder iets over een prachtig weekend uitstap op de blog is gekomen, maar ik heb een goed excuus. Ten eerste we zijn nog eens lekker een weekend thuis gebleven, geen fietstochten, geen grootste wandelingen. Een andere reden om de blog niet te updaten, computer problemen. Mijn laptop had na 2 dagen te crashen met zeer mooie gekleurde strepen op het scherm besloten, dat dit toch wel een serieuzer probleem was en wou dus alleen nog in text mode opstarten (met gekleurde streepjes). Dus dan maar de Dell mensen gebeld en na lang over en weer babbelen en allerlei tests, kwamen ze dus tot dezelfde conclusie: hardware. Nieuw moederbord besteld en dan maar rustig wachten tot de technician goesting en tijd had om te bellen en dan uiteindelijk af te komen. Vandaag is het nieuwe moederbord erin gestoken en uiteindelijk is alles opgestart.

Een hele opluchting na een heel weekend tegen een mottig macbook scherm aan te kijken. Ik heb me weeral een ge-ergerd aan macs. De bedoeling was dat die vervanginslaptop van het werk, mij in staat zou stellen van verder te werken aan een poster (ik vertrek over een dikke week op conferentie, juist ja, de moment voor een pc om te crashen). Het ding was zo lomp en traag, dat ik dus uiteindelijk maar een paar dagen niks gedaan heb en nu al de schade ga proberen in te halen. Ik weet dat er een hoop Apple liefhebbers rondlopen, maar dit weekend heeft mij er toch weeral niet van kunnen overtuigen om over te schakelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat was een mac van in de jaren stillekes zekers ?