maandag, mei 14, 2007

Kapper avontuur

Na het wandel avontuur vorige zaterdag, was het zondag nog altijd super mooi weer. Dus konden we niet binnen blijven zitten en zijn we langs het strand gaan fietsen.

De rest van de week (toch zeker de eerste paar dagen) was het nog steeds zeer mooi zomers weer. Ik kon eindelijk een van mijn jurken uit de kast halen, warme koffies werden vervangen door blended mochas (dat moeten ze in Belgie invoeren in de zomer, jammie) en ondanks zonnencreme begin k er langzaam gelijk een negertje uit te zien.

Vorig weekend was het nog mooi, maar niet meer zomers, dus zijn we lekker thuis gebleven. Zaterdagavond eindelijk nog eens naar de cinema geweest. Sinds Pieter zn lab heeft meegewerkt aan Spiderman 3, zijn we die gaan kijken. Niks speciaal, zwak verhaal, te veel verschillende eindes en natuurlijk zat spiderman op een bepaald moment een paar seconden voor een wapperende amerikaanse vlag (zucht), bovendien vond k de acteurs niet zo goed. Ach, het was goede ontspanning en dat is toch het meest belangrijke bij een film.

En dan vandaag zeer impulsief beslist na bijna een maand lang mijn haar in een staart te dragen, omdat k er echt geen weg meer uit kan. Het was lang, maar k had geen tijd gehad om naar de kapper te gaan. Bij de vorige wou k niet meer terug gaan en de kapper die k op het oog had was in Downtown San Diego. Dat is toch ff met de bus en eigenlijk heb k hoop werk liggen dat k moet doen. Maar vandaag dus beslist alles te laten liggen en naar de kapper te gaan. Nu loop k weer rond met een lekker kort koppeke. Super goede kapper en omdat het een kappersschool is, helemaal niet duur, maar 15$. Volgende keer ga k er terug.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

eindelijk een kaper gevonden dat u aanstaat? :), ik zit mijn mijn oren tot in het werk :s

saskia zei

yep, eindelijk gevonden