woensdag, januari 04, 2012

Nieuw jaar, nieuwe energie

Ik weet het is lang geleden, de energie was gewoon op. De energie was eigenlijk al een tijdje op. De verhuis, een kleine baby, nieuwe job, verbouwing, nogmaals verhuizen, meer deadlines, etc ... Ik heb zitten uitkijken naar de kerstvakantie voor de laatste 2-3 maanden. 

De creche sluit van voor kerst tot na nieuwjaar en dus had ik besloten van absoluut niet te werken en niet aan werk te denken. Ik had maar een 1 echt voornemen, een boek uitlezen. Ik ben daar dan maar direct van de eerste dag ingevlogen en gelukkig kon ik na een kleine week dit van mijn lijstje schrappen. Dan heb ik nog een stuk aan een trui voor Nathan gebreeen. Nog 2 armen en dan ben ik klaar. Het tweede boek is ookal begonnen. Moesten ik nu niet net voor nieuwjaar een maagvirus hebben gekregen, dat Nathan heeft overgenomen op nieuwjaarsdag (en Pieter heeft het ondertussen ook gehad), dan was de was zelfs gestreken geraakt. Ach, niemand is perfect en iedereen die mij kent, weet dat ik een grondige hekel heb aan strijken en dit altijd uitstel.

Ik heb maar 1 voornemen voor dit nieuwe jaar: Iets meer tijd nemen voor ontspanning. Ja het huishouden moet gedaan worden, ja er moet eten op tafel geraken en ja ik heb hopen werk. Dat wilt niet zeggen dat ik mijn avonden nutteloos achter mijn computer moet doorbrengen met het lezen van online kranten. Het interesseert mij vaak toch niet. Ik hoop door meer ontspanning ook meer energie te hebben, zodat er hier ook weer regelmatiger iets verschijnt. In tegenstelling tot dit stukje, ga ik het in het vervolg proberen iets korter te houden. Gewoon een foto meet een kort stukje tekst.

1 opmerking:

moeke zei

Een heel voorspoedig 2012 voor jullie allemaal!

Kijk uit naar je volgende blog,maar begrijp heel goed dat je gezinnetje op de eerste plaats komt!