donderdag, september 30, 2010

Regen, regen en nog eens regen

Waaraan merk je dat je niet meer in Zuid-Californie woont: Het regent hier al bijna 4 dagen onafgebroken (niet helemaal waar, maar op een paar uitzonderlijke uurtjes zonnenschijn na klopt dit wel). Ondertussen is er zelfs een Tornado watch voor deze regio. Het is maar omdat Pieter mail kreeg van het werk dat ik dit weet. Ik ben het namelijk nog niet gewoon van het weerbericht te checken, in Californie was dit niet echt nodig. Dus toen ik dit weekend bij meer als 30 graden erwten soep maakte omda ik er zin in had, had ik niet verwacht dat ik er ook van zou kunnen genieten bij echt herfst weer. Nu het grote verschil met herfst stormen in Belgie, het is hier warm buiten, t-shirt warm, maar dan met veel regen.

Nathan kan het weer allemaal niks schelen. Hij merkt er dan ook niks van, behalve dat het binnen misschien niet zo helder is. Nathan heeft het momenteel te druk met tandjes krijgen. Sinds vorige zaterdag heeft hij het iets moeilijker met het 2de deel van de nacht te slapen en ook het eerste deel slaapt hij minder diep. Overdag kan hij soms wakker worden en dan huilt hij zachtjes van de pijn. Ik heb ook voor het eerst ( maar zeker niet de laatste keer) midden in de nacht zn lakens mogen verversen, omdat hij alles ondergekotst had. Nadien geen gekots meer en hij heeft geen koorts, dus het zal wel van de pijn geweest zijn ( of te veel slijm in de maag). Hij is duidelijk moe en mama ook (want die heeft al 2 halve nachten op de zetel geslapen, omdat ze zo makkelijker zn tut kan insteken als hij in zn stoeltje slaapt). Al de andere nachten mag ik elke 30min of uur opstaan om zn tut goed te steken of hem te troosten. De tandjes mogen nu snel komen, want anders geraakt die thesis ook niet geschreven.

3 opmerkingen:

Veronique zei

Aww, zachtjes liggen huilen van de pijn, dat moet je hart breken! Ik hoop dat ze er snel zijn!

En ik ben wel een beetje jaloers op jullie 4 seizoenen!

marijke zei

Ocharme dat ventje! Hier op (bijna) 11 maanden nog steeds geen enkel tandje in zicht.

Kristel Holsbeek zei

Ohh wat erg en dat kan pijndoen...dat ze er maar snel doorkomen!!
Veel sterkte en hopelijk betere nachten!