dinsdag, mei 26, 2009

Lang weekend


Nog eens een update nu ik de fotos van het vorig weekend en dit weekend van de camera heb gehaald. Vorige weekend heb ik een paar dagen extra vrijaf genomen, zoda we nog eens een echt weekend konden hebben, zonder al het haasten van hier naar daar om het huishouden in orde te krijgen. Het was ook al heel lang geleden da we nog eens zijn gaan wandelen en het was al meer dan een jaar geleden da we nog in Angels National Forest waren. Dit keer een wandeling naar een waterval, niet te lang, maar een 6 mijl. Het was een mooie tocht, niet te lang, niet te kort met het typische up-down hier in Zuid-Californie. De dag nadien mocht ik dan ook van stijve spieren genieten.


Dit weekend, ging het weer naar Angels National Forest. Dit keer omda voor het eerst in bijna 5 jaar, de Angels Crest Highway (2), weer open was. Het heeft jaren geduurd, omdat ze nogal wat last hebben van landslides, rockslides enzo verder. Eindelijk was de straat terug open en zijn we die eens helemaal af gereden. We zijn uiteindelijk gestopt voor een wandeling naar een oude mijn. We kwamen een hoop mensen tegen onderweg die deze wandeling jaren geleden voor het laatst hadden gedaan, omdat de weg ernaar toe afgesloten was. We hadden zelf geen zaklamp bij en ik ben niet echt een durfal, dus zijn we niet de mijn in gegaan (gezien de hoeveelheid mensen met een zaklamp, waren we waarschijnlijk de enige die braaf buiten zijn gebleven). Nu is het even gedaan met de lange weekends, maar het goede nieuws is, dat de roadtrip voor deze zomer vast ligt. Nog 1 motel bellen en alles is geregeld (wat of waar het wordt, zie deze zomer op deze blog :)).

Geen opmerkingen: