zondag, februari 20, 2011

Verrassing

Het gaat precies allemaal niet snel genoeg. Nadat Nathan vorige weekend nog maar net geleerd had hoe hij op zn knietjes kon zitten, stond hij deze week al recht. Hij trekt zich volledig zelf op en aan het tempo dat wij hem stabieler zien worden, zal het niet lang duren voordat hij met een beetje houvast aan de tafel/zetel stapt. Het gaat nu toch allemaal een beetje snel. Het zal wel te maken hebben, met al de fantastische vitamientjes die je in fruitpap vindt.

Voor de rest was het op het werk een enorm drukke week. We zijn dit weekend precies beide een beetje uitgebrand, zodat het huishoudelijke werk er wat onder leidt. Wel hebben we nu de 'countertop' voor in de keuken en in de badkamers uitgekozen. De tegels voor de hal en de badkamers hebben we nu ook. De meeste keuzes zijn nu gemaakt en het is wachten op de technische tekeningen van de architect en de laatste plannen voor de keuken. Ik moet nog steeds een electrische oven kiezen en een microgolf voor in te bouwen. Dit is vooral belangrijk voor de juiste kast te bestellen. Hopelijk kunnen we er binnenkort aan beginnen, zodat we wat voor, tijdens en na fotos kunnen posten. Ik kan niet wachten om eindelijk nog eens een bad te nemen ( we hebben hier wel een bad in het huis waar we wonen, maar ik vind het niet comfortabel, dus neem ik er geen). Ook kan ik Nathan dan in een groot bad wassen, in plaats van in zn klein badje. Het bad hier is niet handig daarvoor, omdat je eerst 20cm rand hebt en de kranen staan in de weg, etc ...

Geen opmerkingen: